Alva Nylander

Sportigt

Publicerad 2015-01-15 19:38:00 i Vardag,

 
Nike sport: b/w vs. colour
 
Nike sport: b/w vs. colour by alvanylander featuring NIKE
Gjorde detta collage för ett bra tag sen och tänkte att det kunde få komma upp nu. Tycker verkligen det är sjukt fräscht med matchande färger på sina träningskläder. Jag är verkligen i behov av nya kläder att träna i, men jag kommer liksom aldrig på att köpa träningskläder vilket är jättetråkigt eftersom det är så roligt att unna sig något nytt att sporta i. För jag får så himla mycket mer inspiration till att träna när jag har fina kläder! Det är något står högt upp på inköpslistan för mig nu. Vilket set skulle ni helst vilja ha? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela