Alva Nylander

Bilder från mitt jullov

Publicerad 2015-01-07 21:53:00 i Vardag,

 
 
Här ovan har ni mina 3 senaste bilder på instagram från mitt jullov. Där hittar ni mig på alvanylander.
Idag har jag varit hos William hela dagen och han har lärt mig hur man vallar skidor och annars har vi bara tagit det lugnt. Imorgon är det sista dagen på lovet och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Vill åka till biblioteket och låna en massa böcker, vilket är ganska ovanligt för att vara jag men jag har hittat ett par böcker som verkar vara bra.Mitt jullov blev jättebra och jag är faktiskt redo för allt skoljobb och komma in i rutinerna igen, vi får se hur länge den åsikten håller i sig haha! Hoppas ni också fick ett suveränt lov ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela