Alva Nylander

Ränkar ned dagarna

Publicerad 2014-12-17 16:39:00 i Vardag,

Inspiration från weheartit. Där hittar ni mig HÄR.
Idag är det bara 2 dagar kvar tills jag får jullov, en vecka kvar till julafton och 15 dagar kvar på året. Det är helt sjukt vad snabbt allt går! Jag hoppas att dom här sista dagarna också går snabbt. Julafton kommer bli så mysig och jag längtar redan.
Jag har fortfarande inte fått i ordning alla de julklappar jag ska och därför måste jag åka in till stan snart och handla klart det sista. Jag får se när det blir, men göras måste det.

Kommentarer

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-12-19 14:56:54

Så fina bilder! :)

Postat av: idategebos.blogg.se

Publicerad 2014-12-24 20:37:13

god jul och jättefin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela