Alva Nylander

Min jul

Publicerad 2014-12-29 12:17:00 i Vardag,

Har nästan inga bra bilder från julen, därför får ni endast 3.
Min julafton var hur mysig som helst. Familjen vaknade och åt julfrukost och efter några timmar kom Leia, Amanada och Daniel till oss. På dagen blev det julmat och senare på kvällen kom tomten och delade ut alla julklappar medans vi kollade på Kalle Anka. 
Jag blev hur nöjd som helst med alla julklappar och är otroligt tacksam över alla fina saker jag fick! Tack så mycket till er som tog er tid och köpte något till mig! ♡ Kommer visa några av mina julklappar senare.
På juldagen var jag med William och sedan med Elin. På kvällen gjorde familjen plankstek som vi gör varje år på juldagen som en tradition, så himla gott. Den natten blev jag magsjuk och därav har jag inte bloggat något förrän nu. Men nu är jag frisk och kommer uppdatera er igen. 
Hoppas ni också hade en jättebra jul ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela