Alva Nylander

Chapter 12 of 12

Publicerad 2014-12-01 22:37:00 i Vardag,

 
Bilden har jag lånat av William och han tog den i våras. Glöm inte att gilla hans facebooksida som ni hittar HÄR.
Idag är det den första December och det tycker jag verkligen om, för jag bara älskar julen, maten, ljusen, musiken och allt som där hör till. Nu vill jag ha snö så att det kan bli vinter och juligt på riktigt.
Hela detta året har verkligen gått så himla snabbt nu när jag tänker efter och det känns som att det var igår vi skålade och firade in år 2014. Men ändå så känner jag att detta år har varit hur bra som helst. Jag måste nog säga att det har varit ett lika bra år som 2013, om inte bättre! Jag har mått så bra och haft så otroligt många fina stunder som jag aldrig kommer glömma.
Nu ska jag fortsätta ta vara det här året och avsluta det på ett lika bra sätt som resten av året varit, carpa livet och ha en superbra December månad! Kram och godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela